Loukrudt er et dansk foretagende, der henvender sig til nye forældre og deres børn. Hoveddelen af Loukrudts produkter er noget, som de selv producerer. Disse produkter er lavet i hånden, hvilket gør, at hvert eneste produkt besidder en unik karakter. Udover dette er der ingen tvivl om, at de også har lagt en masse af arbejde og lyst i forbindelse med fremstillingen af produkter. Loukrudt sælger også varer, de ikke selv fremstiller. Disse varer er ikke bare tilfældige, men er nøje udvalgte ud fra bestemte kriterier.

Den rekordhøje omsætning Loukrudt havde på Black Friday, kan være et produkt af det stigende antal salg, som er kommet i forbindelse med Google Ads. Disse reklamer har tiltrukket en lang række nye kunder, som har handlet hos Loukrudt. Der er faktisk kommet så mange nye kunder, at de på en kort årrække har vækstet deres forretning med over 300 %.

Udover det ovenstående har Loukrudt også oplevet en markant stigning i deres organiske vækst. Det betyder, at de har solgt væsentlig flere varer, og på den måde er deres samlede omsætning også steget i samme ombæring. Den organiske vækst er kendetegnet ved, at et firma udelukkende forøger indtjeningen ved at sælge mere. Det betyder, at de ikke har investeret flere penge i selve firmaet, men bare solgt langt flere varer end hidtil.

Det hidtil bedste år for Loukrudt

Dette års Black Friday har været det hidtil bedste for Loukrudt, da sidste års omsætning blev fordoblet. Det kan hænge sammen med, at Loukrudts sortiment af kvalitetsprodukter for alvor er kommet frem i lyset, og deres markedsføring ved hjælp af Google Ads.

Det er svært at forudse, hvad der kommer til at ske næste år til Black Friday. Som det ser ud lige nu, er det svært at forestille sig, at danskerne ikke overgår sig selv endnu en gang. Hvis man ønsker at forberede sig til næste år, er det en god ide at klargøre, hvad man ønsker at købe på dagen. Dette kan man gøre ved at gennemse varerne før Black Friday, så man ved, hvad man skal have.